Einar Jonsson – KS
1. Jag vill testa på att vara en del av Kåren på ett mer administrativt sätt, samt utmana mig själv i syfte att skaffa erfarenheter.
2. För mig är det viktigt att kunna diskutera om saker och ting utanför åsiktskorridorerna, inte bara inom dessa.
